dijous, 24 de juliol del 2008

Pregoner de les Festes Galàctiques de la Mercè

L'Ajuntament ha designat Jaume Sisa pregoner de les Festes de la Mercè 2008, coincidint amb el 60è aniversari de l'artista (nascut el 24 de setembre). Sisa i Barcelona celebraran conjuntament l'efemèride amb una nit galàctica a la Plaça de Catalunya on també hi participaran diversos artistes convidats.

Actualització:
Pau Riba, Antonio Molina i Gato Pérez al Pregó de Jaume Sisa per les Festes de la Mercè 2008
(19/09/2008)

3 comentaris:

VICTOR ALFARO ha dit...

Queridos amigos! no sé si escuchásteis la entrevista que le hicimos a Sisa en "Al caer el sol"
os dejo el enlace
http://alcaerelsolradio.blogspot.com/2008/07/entrevista-jaume-sisa.html
un fuerte abrazo desde Madrid!

Lluís ha dit...

Salut i alegria: Sóc el secretari del Congrés dels Solitaris. Jo aquest any també n'he fet 60, artista 6A. El pregó: molt bé, un magnífic bolo. La Mayol i l'Hereu ¿vols dir que se'n enteren del que va dir en Jaume? ¡Encara en treuran rèdits per dur-nos fins l'últim turista pixaner! Barcelona perduda, qui ho havia de dir, no pel Franco, sinó per aquest complot de polítics i hotelers. Sort que roda infinita la música. 6A és un gran artista, potser amb el Gato, dels que més m'han interessat de Barcelona (em nego a dir BCN) i m'han acompanyat al llarg d'aquestes 60 òrbites solars. Quan saludo al mestre galàctic per carrer Carme o la Boqueria sempre em mira amb desconfiança, perquè m'he fet calb i dec tenir més pinta de guàrdia civil retirat que d'home dibuixat, i això que un dia vam compartir excursió a la Mare de Deu de la Sisa, pel Maresme. Però no hi fa res, quan estic cansat o la dona està de malhumor me'n vaig al setè cel que és un gran invent d'aquesta terrestritat que transnita on sempre trobem consol i felicitat.

Lluís ha dit...

A Víctor Alfaro: No he podido escuchar la entrevista; en su lugar me ha salido una canción de Ni cap ni peus. Muy bien tu blogg, los artistas que te interesan, a mí también. Salud